SMB markedet tar grep om kundereisen

Kundereisen, det nye buzzordet som brukes for å beskrive at man setter kunden i sentrum og forsøker å tilpasse prosessen slik at kunden får en god opplevelse. Mange virksomheter kjenner konkurransen sterkere på kroppen og gjør nå aktive grep for en bedre kundereise.

Norske teknologipionerer tar del i kundereisen
Zisson er et norsk teknologiselskap bygget av pionerene innen sammenkobling av teleoperatørenes nettverk og brukergrensesnitt for kundedialog i alle kanaler. Selskapets løsninger er spesielt tilpasset SMB kunder som har ambisjon om en effektiv kundereise som passer for alle. Når vi er nøye på å si alle, mener vi alle. De yngste foretrekker sosiale medier for dialog, de litt eldre er på chat løsninger, mens andre foretrekker epost, sms eller telefonsamtale. Dette er en del av kundereisen, og for mange et potensiale som er uforløst. Løsningene til Zisson er ofte sentrale i muligheten til å gi en god førsteopplevelse.

Marked i kraftig vekst
Først nå man ser at etterspørselen etter tjenester for gode kundereiser virkelig løsner, og da spesielt i SMB markedet. Løsningen til Zisson er spesielt godt tilpasset de fleste virksomheter med Telenor som leverandør av mobiltrafikk. Spesialutviklet tekniske sammenkoblinger og praktiske sammenkoblinger som f.eks. at man kan få fakturaen på tjenester som en del av fakturaen fra Telenor forenkler og effektiviserer hverdagen for kundene. At Telenors landsdekkende distribusjon har kompetanse, gir opplæring, selger og integrerer løsningen hos kundene bidrar til at veien til god kundereise blir kort og effektiv.

Kunden i sentrum
Å «sette kunden først» blir bare viktigere og viktigere. Det er dette tjenestene gjør, og det samme er mottoet til Zisson. Zissons kunder forblir kunder og er fornøyd. Dette har vi demonstrert hos både store og små kunder. En av de store kundene er flyselskapet Norwegian. De uttaler at “Vår globale 24/7 operasjon krever en kontinuerlig tilgjengelighet av stabile og brukervennlige systemer for kundedialog. Wave fra Zisson har en nøkkelrolle i vår suksess”.

One size fits all
Zissons tjenester har kapasitet til å støtte store virksomheter og tung trafikkbelastning. Den samme tjenesten er nedskalert og tilgjengelig også for mindre virksomheter, på denne måten bidrar Zisson til at SMB virksomheter kan bli mer konkurransedyktig ved å gi tilgang til premium-tjenester man kan vokse med i en fleksibel arbeidsflate. Som Zisson kunde kan du effektivt og målbevisst styre kunden inn på en god kundereise.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.