Vi ønsker å redde varehandelen

Nye krav til tilgjengelighet og service krever innovative løsninger Vår omnikanal gir din virksomhet muligheten til å samle alle henvendelser fra alle plattformer på et og samme sted.  Med ny teknologi åpner vi opp kommunikasjonsmulighetene og lar dine kunder få kontakte din virksomhet på deres egne prinsipper. Det er slik vi vil redde varehandelen. – Med denne løsningen spiller det ikke …

Dekk1 velger Wave

Fin artikkel fra: https://fridaynetworks.no/2018/11/26/dekk1-valgte-friday-networks/ Zisson og Friday Networks har inngått en treårig avtale med Dekk1-kjeden som skal gi dekkforhandleren en bedre og mer effektiv kundebehandling. En av de mest åpenbare utfordringene som skal løses med det nye systemet er når det første snøfallet kommer og ”alle” skal skifte dekk samtidig. Da viser all erfaring at de fleste dekkforhandlere går glipp av svært mange …

Zisson i Dagens Næringsliv – Gaselleutgaven 2018

Gaselleutgaven 2018 “Det skal være lett å gi fantastisk kundeservice. Vi lykkes fordi vi setter kundene våre først, så vår styrke er å være menneskelige” – André Jensen. Vi er i Dagens Næringslivs Gaselleutgave 2018, som vi synes er veldig spennende. “Gasellene er Norges raskest voksende og mest vellykkede bedrifter”, skriver Dagens Næringsliv om det å være Gaselle, og vi …

Widerøe i skyen med Wave

Norges eldste flyselskap Widerøe velger Wave som sin kontaktsenterløsning. Kommunikasjon er en viktig del av reisen, om det er for å bestille billetter eller for å høre om flyet er i rute, er det viktig å raskt gi svar på alle henvendelser. En god kontaktsenterløsning gjør det lett for ditt firma å holde oversikt, og dermed gi dine kunder den …

Samarbeid med InfoCare

Zisson har inngått et samarbeid med InfoCare sammen med vår partner Telenor. InfoCare er Nordens ledende leverandør av service- og supporttjenester innen informasjonsteknologi. Infocare tilbyr 24/7/365 beredskap med garantert responstid, og vi er stolte av å kunne bidra til å realisere dette med vårt kontaktsenter Wave de neste tre årene.

Fremtidens chatbot er hybridbot

Vi befinner oss i en tid hvor vi kan søke oss frem til svarene på de fleste spørsmål, og dette har ført til et nytt krav til tilgjengelighet. Kundene dine ønsker å få svar på spørsmålene sine med en gang, sånn at de kan bruke tiden sin på andre ting – som for eksempel å kjøpe det din virksomhet selger. …

Zissons sommerintern 2018: Fride Skarseth

Zisson er alltid på jakt etter innovative hoder som kan gjøre oss enda bedre, og det er studentene som sitter på den nyeste kunnskapen. For oss er det også viktig å bidra til at unge kommer seg ut i arbeidslivet, og får arbeidserfaring innen noe som både er relevant og gøy. Fride Skarseth var sommerintern hos oss, og fikk deltidsjobb …

Workshop med PostNord og Techstep

I dag har vi hatt workshop med PostNord Norge og Techstep for å hjelpe Postnord med kundehenvendelser i tiden som kommer. De ønsker å være godt forberedt til både Black Friday og alle julegavene som snart skal sendes.  Sammen skal vi bli best på å håndtere kundehenvendelser i fremtiden!  

NRK TV-aksjonen 2018

I 2018 gikk støtten til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn. Det er viktig at alle som ønsker å bidra kommer gjennom, og derfor håndterer vi telefonsamtalene for TV-aksjonen helt gratis. For Zisson er det viktig å bidra med det vi kan!