Om oss

zissonnierer

Hvem er vi?

Zisson hjelper virksomheter å tilby en god kundereise og kundedialog. Zisson er et norsk teknologiselskap som ble etablert i 2008 av kontaktsenter pionérer. Vi er et voksende kompetansehus med nesten 30 ansatte, og vi har flotte kontorer i Oslo sentrum. Kundene er vår største prioritet, og vi har over 300 kunder i 15 forskjellige land. Vi har en flat og åpen organisasjon med korte beslutningsveier.
Image
Vår visjon er å være Nord-Europas prefererte kontaktsenterløsning innen kundebehandling, og vår misjon er å forenkle kundebehandlingen.

Våre verdier

Få ting gjort: Vi jobber målrettet for å få alle til å samarbeide og ta ansvar om hovedoppgavene vi skal gjennomføre, for å effektivt levere kvalitet til avtalt tid. Enkelhet: Vår interne og eksterne kommunikasjon er direkte og åpen med korte beslutningsprosesser. Tjenestene våre er intuitive slik at alle skal kunne bruke dem med minimalt behov for opplæring. Ett team: Vi jobber mot felles mål, og vinner og taper sammen. Vi er Zissonianere, som vil si at vi bryr oss om og respekterer hverandre, og at alle tar ansvar for å bidra i teamet og føler eierskap til både egne og felles oppgaver.
Image